Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της καμπάνιας “Lesvos: After all, it’s still the Aegean” για την προβολή καιπροώθηση της Λέσβου ως διακριτού προορισμού, τα μέλη του Φορέα Τουρισμού Μολύβου είχαν την ευκαιρία ναενημερωθούν για την εφαρμογή της στρατηγικής και τα έως τώρα αποτελέσματά της, στην κατάμεστη συνεδριακήαίθουσα του ξενοδοχείου Δελφίνια, το Σάββατο 3 Μαρτίου.
Αρχικά οι εξωτερικοί συνεργάτες του Φορέα, παρουσίασαν την νέα έκδοση της ιστοσελίδαςwww.theotheraegean.com, η οποία, συνεχώς ανανεώνεται, και λειτουργεί ως βασικός κόμβος πληροφοριών για τηνΛέσβο. Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας (και εν δυνάμει επισκέπτης της Λέσβου) μπορεί να βρει σε αυτή πληροφορίεςγια τις διαφορετικές περιοχές του νησιού, τις κάθετες αγορές, τις εκδηλώσεις άλλα και συγκεντρωμένες πληροφορίεςειδικού ενδιαφέροντος, όπως είναι για παράδειγμα τα Μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι, οι ναοί και τα μοναστήρια, και οι παραλίες. Επιπλέον, στην ιστοσελίδα του Lesvos, The Other Aegean, οι επισκέπτες μπορούν να βρουνχρήσιμες πρακτικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα το πως μπορεί να επισκεφθεί την Λέσβο, με διαδραστικόχάρτη για τις απευθείας πτήσεις από Ευρωπαϊκές χώρες προς το νησί, άλλα και τον μεγάλο οδηγό επιχειρήσεων-μελών του δικτύου σε 9 διαφορετικές κατηγορίες, διαμορφωμένες ώστε να εξυπηρετούν τις ανάγκες των επισκεπτώντου προορισμού.
Στη συνέχεια έγινε η παρουσίαση της καμπάνιας του “Lesvos: After all, it’s still the Aegean” στα social media. Ήδη, κατά τον πρώτο μήνα εφαρμογής της νέας στρατηγικής τα αποτελέσματα της στοχευμένης προώθησης τουπροορισμού είναι εμφανή, με το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που ενδιαφέρεται, αναζητεί πληροφορίες γιατη Λέσβο στην ιστοσελίδα της καμπάνιας και αποτελεί τους εν δυνάμει επισκέπτες του νησιού να αυξάνεται συνεχώς.
Η καμπάνια, ωστόσο, δεν περιορίζεται μόνο στο internet. Έγινε, επίσης, παρουσίαση έντυπων εφαρμογών (αφίσες, banners, διαφημίσεις σε οχήματα, σήμανση επιχειρήσεων μελών του Δικτύου Lesvos the othe Aegean , προϊόντωνκλπ) και ανακοινώθηκε η τοποθέτηση διαφημίσεων σε κομβικά σημεία πολιτιστικού & τουριστικού ενδιαφέροντος.Επιπλέον, παρουσιάστηκε και η ανεξάρτητη παρουσία (branding, ιστοσελίδες, social media) των μεγάλωνεκδηλώσεων του Φορέα Τουρισμού Μολύβου και των συνεργατών του, οι οποίες προωθούν την πολιτιστική ανάπτυξητου νησιού και αποτελούν πόλο έλξης επισκεπτών από όλο τον κόσμο.
Η παρουσίαση έκλεισε με αναφορά στους τρόπους με τους οποίους κάθε ένα από τα περισσότερα από 400 μέλη τουδικτύου Lesvos, The Other Aegean μπορεί να συνεισφέρει στην προσπάθεια ανάδειξης της Λέσβου ως προορισμό. Άλλωστε, το “Lesvos: After all, it’s still the Aegean” και όλες οι εφαρμογές και εκδηλώσεις, αποτελούν συνέχεια τουbrand, που έχει δημιουργηθεί από το 2012 για τη Λέσβο, αποτελεί προϊόν μακροχρόνιας έρευνας και επεξεργασίαςκαι ήδη εφαρμόζεται και συνδιαμορφώνεται μέσω διαβουλεύσεων τόσο από τον Φορέα Τουρισμού Μολύβου, όσο καιαπό τους άλλους συνεργαζόμενους φορείς και τα μέλη τους, φέρνοντας τα αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα.
Από το γραφείο τύπου του Φορέα