Στη σύγχρονή εποχή των τηλεπικοινωνιών του 2014, όταν μία εταιρεία τηλεφωνίας σε “βομβαρδίζει” καθημερινά για να αλλάξεις το συνδρομητικό σου πακέτο και αφού σε πείθει, τελικά περνά ένας σχεδόν μήνας χωρίς να έχει διεκπαιρεώσει την διαδικασία, τότε κάτι συμβαίνει…
Πολλοί είναι οι συνδρομητές κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που έχουν γίνει “μπαλάκι” μεταξύ των εταιρειών, οι οποίες βρίσκονται σε καθεστώς “εμπόλεμης κατάστασης”, προκειμένου να μην χάσουν, ή αν θέλετε να κερδίσουν έναν συνδρομητή παραπάνω.
Πολλές είναι και οι καταγγελίες σε όλη την Ελλάδα, όπου το φαινόμενο αυτό οδηγεί σε εμπαιγμό των συνδρομητών, οι οποίοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, για να γλυτώσουν την ταλαιπωρία.
Θύματα αυτής της συμπεριφοράς, έχουν πέσει και συνδρομητές στη Λέσβο, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο της διαμάχης και εν έτει 2014, περιμένουν στο ακουστικό τους πολλές φορές και παραπάνω από ένα μήνα, για να αποκτήσουν τηλεφωνική σύνδεση !!!
Αυτό συμβαίνει κυρίως, όταν κάποιος συνδρομητής “εγκαταλείπει” τον ΟΤΕ.
Εκεί, υπάρχει αντιμετώπιση πολίτη Γ’ κατηγορίας…
Αλλά και οι εταιρείες που προσπαθούν να “πάρουν” κάποιους πελάτες από τον ΟΤΕ κι αυτές σε “γλυκοκοιτάζουν”, μέχρι να πεις το ΝΑΙ…
Μετά, η άμεση επικοινωνία σας, να ξέρετε ότι θα γίνεται με τα γνωστά πενταψήφια νούμερα και με τα ηχογραφημένα μηνύματα.
Μην περιμένετε να βρείτε κάποιον υπεύθυνο, που θα καταλάβει τον πόνο σας…
Ας προσέχουν λοιπόν οι καταναλωτές τις συμφωνίες που κάνουν και αν καταλαβαίνουν ότι εμπαίζονται άδικα, να καταφεύγουν στην ΕΝΚΑΛ, ή αν ακόμα χρειάζεται και στη δικαιοσύνη.