Εκπαιδευτικές επισκέψεις πεδίου στο Απολιθωμένο Δάσος και το Γεωπάρκο Λέσβου πραγματοποίησαν φοιτητές των Τμημάτων Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου του Λονδίνου και του Πανεπιστημίου του Sheffield από την Αγγλία. Σκοπός των επισκέψεων, οι οποίες πραγματοποιούνται στα πλαίσια των μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών, ήταν η γνωριμία τους με τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά της Λέσβου, τα οικοσυστήματα, την τοπική οικονομία και το αναπτυξιακό δυναμικό του νησιού μας. Ενημερώθηκαν για την ανακήρυξη της Λέσβου ως Παγκόσμιο Γεωπάρκο από την UNESCO και επισκέφτηκαν το Απολιθωμένο Δάσος, τους ηφαιστειακούς γεωτόπους και τα πολιτιστικά μνημεία του Γεωπάρκου Λέσβου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου.
Οι φοιτητές επισκέφτηκαν αρχικά το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου, όπου και ενημερώθηκαν για τον τρόπο δημιουργίας του Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου και τα επιστημονικά δεδομένα που προκύπτουν από τη μελέτη του, την παλαιογεωγραφική εξέλιξη του Αιγαίου, τα γεωλογικά μνημεία και τους γεωτόπους του Γεωπάρκου Λέσβου. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα ευρήματα του Απολιθωμένου Δάσους κατά τη διάρκεια περιήγησής τους στους μόνιμους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου και οι ερευνητικές εργασίες που πραγματοποιεί το Μουσείο τα τελευταία χρόνια στην προστατευόμενη περιοχή του Απολιθωμένου Δάσους.
Ακολούθησε περιήγηση και ενημέρωση των φοιτητών στο Πάρκο Σιγρίου, όπου γνώρισαν στο φυσικό τους χώρο μοναδικά ριζικά συστήματα και ιστάμενους απολιθωμένους κορμούς, ενώ παράλληλα ενημερώθηκαν για τις διαδικασίες ανασκαφής και συντήρησης των απολιθωμάτων.
Οι φοιτητές μετά το πέρας της επίσκεψής τους δήλωσαν εντυπωσιασμένοι από τη γνωριμία τους με το Απολιθωμένο Δάσος, τη μελέτη και ανάδειξή του καθώς και των γεωλογικών μνημείων του Γεωπάρκου Λέσβου.
Παράλληλα, στα πλαίσια της επίσκεψης συζητήθηκαν οι δυνατότητες διεύρυνσης της συνεργασίας μέσω ανταλλαγών εκπαιδευτικών επισκέψεων, συμμετοχής στα προγράμματα πρακτικής άσκησης φοιτητών αλλά και κοινών εκπαιδευτικών και ερευνητικών προγραμμάτων.